Saturday 5 March 2011

Azam Untuk Cantik

Aku kurang percaya kalau nak beli pil-pil diet ni. Aku percaya pada senaman. Cuma, aku malas nak bersenam. So, target utama sekarang ialah bersenam, bersenam, bersenam dan terus bersenam.
Macam  mana ya? Hmmm.... sebenarnya dulu aku pernah alami masalah kegemukan bahagian bawah ni. Dengan semangat yang jitu, masalah itu berjaya ku atasi. Namun, disebabkan kekurangan disiplin, maka setelah bertahun-tahun bebas dari masalah itu, ia kembali menghantui diri.

Aku malu. Terasa betapa hodohnya badan aku dikala ini. Disebabkan ini, keyakinanku dalam berpakaian mula tergugat. Rendah diri. Suamiku juga sudah mula menegur. Oleh itu, aku kena kuatkan semangat. Gambatte!!

Aku akan update segala yang ku lakukan untuk mendapatkan badan idaman. Semoga semangatku bukan hanya hangat-hangat tahi ayam. Huuuu

No comments: